024 3770880 Webmail
Header pijl
Bestel hier je domein!

Je weg naar succes! Jouw betrouwbare internet partner

Offerte aanvragen

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je antwoord op de meeste vragen.
Voor meer informatie kun je ons bellen of mailen. Onze helpdesk is uiteraard gewoon gratis.

Vragen over domeinnamen?

Klik hier voor de domeinnaam vragen.

Vragen over e-mail?

Klik hier voor de e-mail vragen.

Vragen over hosting?

Klik hier voor de hosting vragen.

Wie is Registratie.nl?

Klik hier wie wij zijn.

Worden er opstart- of administratiekosten in rekening gebracht?

Nee, in tegenstelling tot andere providers proberen wij alle prijzen zo duidelijk mogelijk voor u te houden. De getoonde prijzen op de website zijn wel exclusief btw.

Hoe betaal ik mijn domeinnaam/hosting?

Wanneer u de aanvraagformulieren invult kunt u aangeven of u een factuur wenst te onvangen of dat u een automatische incasso wilt. De factuur wordt u na afronding van de registratie toegestuurd.

Hoe zeg ik een abonnement/registratie op?

Een opzegging dient per brief/fax of e-mail te worden ingediend. U dient hierbij uw debiteurnummer te vermelden. De opzegging moet minimaal 1 maand voor de afloopperiode worden ingediend.

Hoe geef ik een wijziging door?

Alle wijzigingen m.b.t. tot uw domeinnaam of naw gegevens kunt u per e-mail doorgeven. U dient hierbij uw debiteurnummer te vermelden.

Wanneer is de helpdesk bereikbaar?

De helpdesk is per telefoon en e-mail op werkdagen direct bereikbaar. Om uw vragen zo correct mogelijk te beantwoorden hebben we een vragenformulier samengesteld. Uw vragen per e-mail worden binnen 2 uur beantwoord.